A Arcol vetllem per oferir l’eMirror o el model de retrovisor més adequat per a la mena de vehicle que els nostres clients vulguin dissenyar. Alhora oferim la possibilitat de realitzar un Estudi de Visió FOV (Field Of View) adaptat a cada disseny de vehicle per a assegurar que la visibilitat del retrovisor segons la col·locació en vehicle sigui adequada i permeti passar les homologacions.
Rearview mirror position validated. Vehicle ready for homologation.

Rearview mirror position validated. Vehicle ready for homologation.

La posició adequada de l’eMirror o d’un retrovisor depèn, principalment, de la ubicació del punt de visió del conductor i de l’entorn del vehicle. Per aquest motiu, els nostres clients ens faciliten les categories que volen veure (II, IV, V, VI), les mesures del vehicle (CAD 3D), l’alçada a què estan els ulls del conductor, el posicionament del sòl i qualsevol altre element que pugui influir en la visió del retrovisor: àrea d’escombratge de l’eixugaparabrisa, panells d’il·luminació o elements fixos per a protegir del sol al conductor per poder fer l’Estudi de Visió a través d’una simulació 3D.

Amb aquests elements es duu a terme una simulació basada en la reflexió de la llum on verifiquem que la visibilitat de les categories sigui òptima i en cas contrari fem una proposta de col·locació del retrovisor alternativa.

Simulation how driver will see them. Left side and right side

Simulation how driver will see them. Left side and right side

Al final de l’estudi el client té perfectament definida la col·locació del retrovisor per assegurar la visibilitat al conductor i poder homologar el vehicle a la primera, ajudant a estalviar temps i diners.

Rearview mirror position validated. Vehicle ready for homologation.

Rearview mirror position validated. Vehicle ready for homologation.

D’aquesta manera a ARCOL oferim un servei complet als nostres clients, assessorant-los des de la fase de disseny del vehicle tant en l’elecció com al posicionament de l’eMirror o dels nostres retrovisors.